Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

29.09.2017

Digitaalista tulevaisuutta tehdään rohkeudella, rajat ylittävillä organisaatioilla ja oppimisella!

IAB Finlandin 20-vuotista taivalta juhlittiin seminaarin merkeissä muutoksen tekijöiden kanssa

lue lisää

21.02.2017

Mainonnan laatu

Laadukas mainonta ei häiritse mediakokemusta, vaan parhaimmillaan antaa sille lisäarvoa natiivissa muodossa.

lue lisää

22.12.2016

Mainonnan läpinäkyvyys - toimiston ja mainostajan välinen sopimus vai toimialan yhteinen asia?

Teknologiat ja ohjelmallinen ostaminen ovat pysyvästi muuttaneet mainonnan kustannusrakennetta ja suhtautumista läpinäkyvyyteen.

lue lisää

16.12.2016

Tunnelmia IAB:n syyskokouksesta

Paneelikeskustelun aiheena datan merkitys digimarkkinoinnin tulevaisuudessa.

lue lisää